🇷🇴 Companie Romaneasca

Site Manager Instalatii (Fotovoltaice)

Vrei sa faci parte din echipa Datacor?

Datacor este o companie 100% romaneasca, cu 20 ani de experienta pe piata de solutii inovatoare de comunicatii, securitate si electrice, operand in segmentele office, retail si industrial. Incepand cu anul 2022, ne-am extins si pe segmentul “Green energy” implementand si proiecte cu sisteme fotovoltaice solare. Din 2002 pana in prezent, compania a crescut continuu, ajungand la o echipa de peste 110 de persoane.

Vrei sa faci parte din echipa Datacor?

Cautam SITE MANAGER INSTALATII (FOTOVOLTAICE) CLUJ / TIMISOARA, care sa aiba:

  • Studii superioare in domeniul electroenergetic / instalatii: Electrotehnica, Energetica, Instalatii;
  • Atestat ANRE – constituie avantaj gr. II A+B;
  • Experienta – minim 3 ani in domeniul instalatiilor electrice (instalatii fotovoltaice constituie avantaj);
  • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu / avansat (constituie avantaj);
  • Operare pe calculator (pachet Office, AutoCad)
  • Abilitati : atentie distributiva, capacitate de adaptare, lucru in echipa, comunicare eficienta,
    rezistenta la stres;
  • Permis conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasari in tara.
Descrierea jobului:
  • Coordoneaza activitatile din cadrul proiectului, din faza de proiectare pana la implementare,
    supervizand direct echipele tehnice, consultantii si alti colaboratori implicati;
  • Supervizeaza implementarea proiectului, cu respectarea termenelor agreate cu beneficiarul,
    precum si a bugetului alocat;
  • Pregateste bugetul si cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale in conformitate cu
    propunerea inaintata, cu comentariile beneficiarului si cu activitatile prevazute a se desfasura in
    cadrul proiectului, asigurand resursele necesare bunei desfasurari a acestuia;
  • Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte
    saptamanale si lunare catre superiori, cu respectarea datelor prevazute in contracte;
  • Pregateste documentatia necesara pentru realizarea proiectului sau a celor solicitate de catre
    investitori;
  • Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de
    management despre acestea
  • Evalueaza impactul si potentialele riscuri ale proiectului.

Se subordoneaza Coordonatorului Zona Nord.

Locatie: CLUJ / TIMISOARA
Program lucru: Full time

Iti oferim:
  • Pachet salarial fix;
  • Prime de Paste, Craciun;
  • Vouchere de vacanta “Discover Romania”;
  • Bonificatie anuala corelata cu perfomantele la nivelul companiei;
  • Asigurare de viata;
  • Autoturism, laptop, telefon;
  • Diurna in cazul deplasarilor;
  • Posibilitatea dezvoltarii unei cariere in cadrul unei companii dinamice;
  • Posibilitatea de a participa la cursuri sau programe de pregatire profesionala.
Descrierea companiei

Compania este prezenta in trei orase din Romania: Bistrita, unde avem sediul administrativ si logistic, Bucuresti – sediul secundar si logistic si sediul din Cluj care functioneaza ca punct de prezenta si logistic.

Intreaga activitate Datacor are la baza un set de valori care ne ajuta sa construim parteneriate de succes si de lunga durata cu clientii nostri.

In echipa suntem mai puternici – Suntem cei mai puternici atunci cand lucram impreuna ca o echipa unita.

Ne plac provocarile – Misiunea noastra ne cere sa facem lucruri care nu au fost facute inainte. Asta ne aduce bucurie si ne reaminteste de ce ne place meseria asta.

Facem lucrurile asa cum trebuie – Etica ne-a ghidat de-a lungul timpului si de aceea suntem cunoscuti in piata pentru calitatea solutiilor si a serviciilor noastre.

Dorim sa invatam in continuu – Am investit intotdeauna in educatie si tehnologie din dorinta de a fi lideri si nu urmaritori in domeniile in care activam.

Ne adaptam la nevoile clientului – Empatizam cu clientii nostri, pentru a le intelege provocarile prin care trec, livrandu-le solutiile de care au nevoie.

20 ani de activitate
Anul acesta, sărbătorim 18 ani de activitate Datacor, timp în care am devenit unul dintre principalii furnizori de soluții de infrastructuri de comunicații și securitate din țară.
9 mil. cifră de afaceri
Ne menținem planul de investiții în strategia de dezvoltare pe următorii ani. Investim continuu în dezvoltarea resurselor umane, digitalizarea companiei și în automatizarea proceselor de business.
110 de angajați
Investim continuu în dezvoltarea resurselor umane și facem tot posibilul să ne asigurăm că echipa noastră este una de profesioniști bine pregătiți în acest domeniu.
5 puncte de lucru
Avem prezență în toată țara: Bistrița, unde se află sediul administrativ și logistic, București - sediul secundar și logistic și sediul din Cluj, care funcționează ca punct de prezență și logistic, precum și centre de service la Iași și Timișoara.